Noul site Eurolines este focalizat pe facilitatea rezervarii unui bilet de autocar, core business-ul grupului Eurolines, in 4 pasi simpli, a caror parcurgere dureaza maxim 4 minute. Totodata, noul site este un portal catre toate serviciile oferite de grupul Eurolines: bilete de avion, cazari si pachete turistice, rent a car si rent a bus, toate grupate in meniul principal. Pe langa acestea, vizitatorul se poate informa cu privire la destinatia in care calatoreste, la promotiile curente sau poate accesa informatii despre companie.
Pentru accesul usor la informatiile despre curse, modulul de rezervari este plasat strategic in partea stanga si cuprinde campurile de plecare, destinatie, data, precum si informatiile referitoare la particularitatile pasagerilor. Elementul dinamic al site-ului – harta interactiva – are scopul de a puncta si anunta anumite promotii si oferte pe destinatiile europene si extra-europene operate de Eurolines.
Pentru incurajarea achizitiei on-line, pe langa avantajele evidente de timp, comoditate si asistenta unui consultant, Eurolines oferta un discount de -5% pentru biletele de autocar. Reducerea este inglobata in pretul afisat al calatoriei si se poate verifica, comparandu-l cu pretul din agentiile fizice. Nu exista taxe suplimentare sau alte costuri ascunse, pretul afisat fiind pretul final.
Site-ul contine informatii de interes atat pentru publicul larg, cat si pentru colaboratori, parteneri si media si se doreste a fi in primul rand o punte de legatura intre companie si client. Pe langa functia de vanzare, site-ul este o sursa de informatii actualizate permanent pentru colaboratori si publicul larg, precum si o intalnire prietenoasa intre companie si clientii sai. In curand site-ul va fi disponibil si in versiunea in limbile engleza si germana.
Leave a Reply