Nu ştiu care ar fi motivul pentru care autorităţile statului pun accentul pe campanii, cert e că le putem observa cam peste tot. Campania anti-fumat a fost promovată şi datorită/din cauza scandalului în care au fost implicaţi: Mihaela Rădulescu, zoso şi nişte idioţi. Sincer, mi se par nişte bani aruncaţi aiurea, prea mulţi după mine.
Campania Nu bloca intersecţia e menită a fi destinată bucureştenilor. Dar, nu ştiu dacă e de ajuns numai o campanie pentru a preveni blocajele din intersecţii. Ar trebui investiţi nişte bani prin infrastructură, semafoare inteligente şi rute ocolitoare. Plus nişte parcări spaţioase, sau piste pentru biciclete cum au început să apară prin Braşov. Ar mai trebui o bandă destinată exclusiv autobuzelor, astfel încât bucureştenii să mai renunţe la maşina personală.
Campania Nu fi erou este menită motocicliştilor. Aici trebuia ceva mai grav, un filmuleţ cu un accident grav ar fi temperat puţin pornirile eroilor motociclişti. Dar, cum nu se poate în România din cauza CNA-ului ne mulţumim cu atât.
Campania Stop accidentelor rutiere destinată şoferilor pare mai tragica, mai realistă, mai dură. Poate trăieşti, dar poţi trăi cu asta? Clipul îl puteţi găsi mai jos:
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=j87GIWqAk1Q]
Spotul Libertate sau delincvenţă face parte din cadrul campaniei de responsabilitate sociala iniţiată de Poliţia Capitalei. Din această campanie mai face parte şi Infractorul – A tolera un infractor e ca si cum l-ai invita la tine acasă. Clipul îl puteţi găsi mai jos:
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ME1-UvQcXrw]
Campania iniţiată de Realitatea numită Banii trec pe roşu sau campania Nu fi bizon în trafic! Plus „Cartonaş roşu la volan”. Toate sunt menite a asigura un trafic mai lejer si mai decent. Nu trebuie să fii şmecher că ai maşină luată din străinătate.
Sunt curios câţi vor fi afectaţi de spoturile prezentate în campanii. La cea cu fumatul presimt un eşec glorios, dar să aşteptăm şi vom vedea. Ce urmează?
Campanie „Sfârşitul lumii” destinat prevenirii efectelor de criză şi isterie generală.
Campanie „Nu înşela partenerul” destinat prevenirii bătăii în cuplu şi a divorturilor. Nu înşela: divorţ+bătaie!
Campanie „Nu fura de la stat” destinat rău-platnicilor care nu şi-au plătit dările către stat. În general, bătrâni şi oameni care nu au posibilităţi de a trăi în România cu salariul sau pensia primită.
Campanie „Nu lua mită ” destinat acelor persoane din spatele unui birou, aşa numiţii funcţionari publici sau găinari. Nu lua mită: puşcărie+bătaie.
Campanie „Anti-prostie” destinat cocalarilor care au maşină luată din banii câştigaţi în 4 ani în Spania la cules căpşuni şi care ascultă manele cu volumul dat la maxim, şmecheraşilor de oraş care sunt şmecheri doar până la venirea poliţiei şi a părinţilor, curvelor care se cred dive şi îşi fac poze în oglinda din baia clubului, şi politicienilor care promit vrute şi nevrute. În general persoanele care se cred importante dar nu sunt. Şi nici nu vor fi niciodată!
dadatroll says
dadatroll crede ca ar trebui sa se faca si campania anti gramdomanie carei sa vorbesti despre tine la persoana a treia.
Admin says
să ştii… multe idei trebuie puse în practică. numai că nu avem banii sau influenţa necesară. :)
vasile_d_la_tara says
Ai grija ca asa nu e corect “Şi nici nu vor fi niciodată!”
Corect este “Şi nici nu vor fi vreodată!”
De aici trag concluzia ca ne trebuie si o campanie pentru invatarea limbii romane literare.
senzuallu says
am si eu o campanie… http://senzuallu.wordpress.com/2008/07/10/ce-se-mai-ciordeste-de-la-locul-de-munca/
Nu mai furati de la locul de munca… tot pe salariul vostru ajunge nota de plata.
Admin says
@vasile_d_la_tara :
nu sunt genul de om care să nu accepte criticile. dar criticile bine venite. Aici poţi vedea o grămadă de site-uri care folosesc această sintagmă care nu mi se pare greşită.