Nu e foarte greu, îţi trebuie puţină imaginaţie. Se ia o sărbătoare împrumutată de la alţii, se adaugă sărbătoarea mioritică pe care mulţi au uitat-o. Se amestecă într-un articol fără noimă, se bolduiesc câteva cuvinte-cheie apoi se alege un titlu cât mai sugestiv. Astfel îţi asiguri poziţia în motoarele de căutare.
Nu dispera. Faima o atingi prin muncă. Nu vei avea vizitatori din prima secundă de când ai apăsat butonul Publish, dar perseverenţa te va ajuta să ajungi cât mai sus.
Uite aici sau aici cum vor arăta nişte căutări folosind cuvintele cheie bolduite anterior.
Iar dacă eşti destul de tâmpit şi nu înţelegi ce bălmăjesc eu pe aici, uite şi un exemplu de articol „de sezon”.
Nu dispera dacă ai ratat cele două sărbători. Urmează luna martie plină şi ea de evenimente. O simplă căutare pe Google ţi-ar scoate în evidenţă evenimentele importante. Spor la treabă!
mda,e o idee.
Asta ce e, o lectie de marketing? N-am prea inteles….
@viorica dobre: de fapt e lecţie de seo spam. e o mică ironie în titlu, de fapt ar fi trebuit să se intituleze: cum să nu-ţi sporeşti numărul de vizitatori.
sau cum sa atragi vizitatori de ocazie
:)) exact la articolul ala ma gandeam cand citeam prima parte scrisa de tine. mare imbecil, asa per ansamblu:D nu spun cine, persoana importanta!! :)):))
@luana: o simplă căutare pe google folosind măcar 4 cuvinte din porcăria de mai sus va aduce la iveală Creatorul (cu majusculă). Şi se crede importantă. :))
Oportunitati de munca si afaceri, totul despre francize, planuri de afaceri, piata muncii, legislatie
http://erata