Îmi spune şi mie cineva care e scopul practic al lor? În afară de faptul că enervează lumea cu foile alea lucioase pe care nu le pot folosi nici la veceu.
Niciodată nu am fost curios ce scrie pe ele. Le arunc la primul coş de gunoi întâlnit. Mi se pare o formă amabilă de spam, ceva de genul: nu doriţi nişte pastile pentru potenţă? Sau nişte mastercarduri moca? Dacă mă va interesa vreodată oferta lor, sigur nu o voi citi de pe un carton lucios aruncat în scârbă de vreo studentă.
de ce? says
…dar au cel mai bun ROI pentru ca atat costurile de productie cat si cele de distributie sunt de zeci de ori mai ieftine decat pe celalalte medii
victorblog says
@de ce: corect, însă nu prea îşi ating targetul. Rar am văzut oameni care să păstreze flyerul.
de ce? says
daca din 1000 de oameni cateva zeci retin mesajul e mai mult decat suficient. mesajul e importan, nu pastrarea hartiei in sine
victorblog says
@de ce: Înţeleg ce vrei să zici. Chiar am încercat o singură dată să caut sediul firmei la care se referea flyerul. Nu l-am găsit şi m-am lăsat păgubaş.
Nu e vorba de ofertele de la Vodafone sau nu ştiu ce bancă, la care uşor te poţi repezi până la cel mai apropiat sediu. La astea clientul tipic poate fi oricine, de la tineri la bătrâni.
Eu vorbesc de acele oferte pentru anumite categorii: cartuşe de imprimantă, haine de damă, ochelari de vedere, interzicerea implantului RFID sau chestii bazate pe religie.
De obicei tipii care împart flyerele nu stau să selecteze „clienţii”, pentru că vor să scape repede de ele. Mie, de exemplu mi-a dat unul cu reclamă la ochelari sau la haine de damă.
Probabil e o formă ieftină de publicitate. Însă mai bine lipeşti două-trei afişe în centrul oraşului, într-un loc vizibil. Cred că ai ieşi mai câştigat aşa. Pentru că eu, spre exemplu mă simt agasat de tipii cu flyere. Am ajuns să-i ocolesc doar pentru a nu-mi umple buzunarele cu tot felul de hârtii. E ca spamul: tu zici nu, iar ei tot îţi dau.