Înţeleg marketingul agresiv făcut de multe firme, însă unele reclame sunt întruchiparea prostiei.
O astfel de reclamă ne îndeamnă să cumpărăm produsul lor, un deodorant care cică te protejează 48 de ore. Whaaat? Cine şi-ar dori un deodorant care să te protejeze atâta? În 48 de ore nu te mai speli deloc, pentru că eşti protejat? Până acum erau produse care te protejau maxim 24 de ore, acum au crescut limita. Peste ceva timp o să găsim produse care te protejează doi ani, apa nemaifiind necesară.
Altă firmă, alt obicei prost: porcuşorul de la subraţ nu dispare dacă dai cu respectivul deodorant. El dispare cu apă şi săpun.
Altă reclamă arată nişte omuleţi care se agită pe acolo şi pedalează la ceva, după ce au băut doar o gură dintr-o ceaşcă de cafea. Ce înţeleg eu din reclama asta? Că dacă bei cafeaua respectivă, te apucă tremuratul şi alergi ca nebunul prin casă. Plus ţi se învârt rotiţele din cap. Nu mersi, nu vreau un produs care să mă prostească.
Alte reclame care mi se par mai mult negative, sunt cele în care calităţile respectivului produs sunt supraapreciate: guma care-ţi curăţă dinţii fără să mai ai nevoie şi de pastă de dinţi, odorizantul de wc care colorează apa în albastru închis ca cerneala sau pasta de dinţi care mai are puţin şi te scapă şi de cariile existente.
Iar alte reclame sunt pur şi simplu retardate, de pildă cele de la compania roşiatică de telefonie sau reclama la odorizantul de veceu al lui Dănuţ.
Cine ştia că Mr. musculo (granulele minune pentru desfundat ţevile) conţine de fapt granule de sodă caustică (NaOh) ambalată mai frumos şi vândută la suprapreţ? Altceva nu conţine, conform etichetei. Adică plătiţi mai mult doar pentru o etichetă.
Eu beau destul de multă cafea,datorită serviciului,fac mult sch.3,îmi cam tremură mâinile…Nu ştiu dacă am ceva omuleţi prin cap,dar îmi dă de gândit.~o) :-t
Cred că se revine la trecut, la holeră cu perspirant. cine ştie?
Oricum, statisticile arată că destul de puţini români se spală, aşa că…
Mie îmi place aia cu „Te doare în gât? Hexoral!”. Mai ales dacă nu sunt prea atent la toate sunetele.