Un nou concept pentru mediul business din Romania: „head and heart hunting” propus de agenţia de matchmaking UmbrellaforTwo! Serviciul este dedicat profesioniştilor din mediul business care sunt în căutarea celeilalte jumătăţi. Practic, UmbrellaforTwo a preluat principiile de head-hunting din recrutare şi le-a transpus in aria sentimentală.
Astfel, procesul este similar cu cel al recrutării si selecţiei pentru un job din cadrul unei companii. Agenţia este pregătită să caute proactiv persoane în afara bazei de date, să selecteze potenţiali parteneri în funcţie de cerinţele clienţilor săi şi să prezinte o listă scurtă din care aceştia pot alege persoanele pe care doresc să le întâlnească.
Motivele care au generat ideea acestui concept au fost: stilul de viaţă actual caracterizat prin lipsa timpului, aşteptări ridicate legate de partenerul dorit, cercul social restrâns, concentrare excesivă catre viata profesionala. Astfel UmbrellaforTwo a adus o opţiune actuală şi eficientă pentru identificarea partenerului de viaţă potrivit. Un alt element de diferenţiere al agenţiei este tipologia clientilor acceptati, fiind un serviciu dedicat persoanelor mature, cu o viaţă profesională activă, persoane interesante, persoane hotarâte şi dedicate să găsească un partener cu care sa construiască o relaţie serioasă pe termen lung şi care să le împărtăşească hobby-urile şi interesele.
Bucur says
ar mai fi o varianta de recrutare,prin parcuri…succese.:x