Am făcut filmuleţul mai mic pentru că nu asta mă interesează.
De câte ori nu aţi auzit reclama la televizor şi nu aţi fugit să consumaţi produsul respectiv?
Uite, spre exemplu eu, citind postul ăsta am realizat că, inconştient, m-am întins după sticla de Coca-Cola aflată fix în spatele meu. Puterea exemplului şi a reclamei.
Alt exemplu: vezi la televizor reclama de mai sus (bine, nu neapărat la cafeaua asta) apoi dai fuga în bucătărie să-ţi prepari o cafea. Iar de fiecare data când auzi melodia de mai sus te gândeşti la cafea indiferent de locaţie. Inconştient, şi pe asta mizează producătorii de reclame. Aleg melodii cu ritm unic pentru ca tu, consumatorul, să le asociezi cu produsul căruia i se face reclamă. Şi tu cumperi…
Tu cumperi ceva bazat pe reclamă? E mai bun decât produsul căruia nu i s-a făcut reclamă niciodată?
Buddha says
Da, în mod cert reclama influenţează mult decizia unui om la cumpărături, însă cu timpul cred că vom învăţa să citim şi etichetele alea…
starchimachim says
Reclama ne conduce. La ce produs nu se face reclamă?
Ciolitto says
Chiar nu imi dau seama daca reclama ma influenteaza. Nu mereu reclama se potriveste cu realitatea. Spre exemplu, Cola Zero. Poate ca pentru cei care consuma rar cola e tot acelasi lucru. Insa pentru mine nu este. Simt diferenta cand beau Zero si cand beau Cola normal. Zero mi se are cam “tare”.
victorblog says
@buddha: de când era sa cumpăr o sticlă de bere expirată, mă uit de două ori pe etichetă.
@starchimachim: ţîn minte reclama de la pepsi (aia cu pepsi la un litru). Ştiu că tare mult vroiam şi eu pepsi la litru pentru că-mi plăcea reclama. Şi acum o am în minte.
@ciolitto: cola zero nu beau nici eu pentru că mi se pare ciudată la gust. parcă mai bună e cola normală.
brontozaurel says
Eu nu mai am televizor de 6 ani si jumatate. Reclame vad rar, cand imi trimite careva cate-un link… deci nu prea am cum sa fiu influentata.
Chiar si inainte, cand stateam cu ai mei, mai mereu imi gaseam ceva de facut cat timp erau reclame asa ca oricum nu prea ma uitam.