Răsfoiam suplimentul ziarului Adevărul de ieri (ăla cu cartea) când privirea îmi cade pe o reclamă la Toshiba.
Cică No Matter What Guarantee, adică o garanţie care acoperă şi distrugerile accidentale şi furtul. Hmmm, interesat caut pe net şi dau şi de un site în care mi s eexplică exact:
Satisfactie garantata
Aveti posibilitatea sa returnati laptopul dvs. în 14 zile calendaristice de la data achizitiei. Laptopul nu trebuie sa fie deteriorat si trebuie sa fie livrat împreuna cu accesoriile complete. Toshiba va înlocui laptopul sau va va returna banii.Acoperire în caz de deteriorare accidentala
Garantia acopera orice tip de deteriorare sau distrugere accidentala daca aceasta afecteaza functionalitatea laptopului. Toshiba va înlocui sau va repara laptopul.Acoperire în caz de furt
Garantia acopera furtul laptopului daca aceasta dauna va fi declarata la politie. Toshiba va va înlocui laptopul.
De aici.
Habar n-am cât de corecţi sunt cei de la Toshiba şi cu cât va creşte pretul unui laptop ca urmare a acestei garanţii, dar ideea mi se pare genială. Ştiu vreo doi oameni care şi-au cumpărat laptop şi au rămas fără display, ca urmare a unei căderi libere pe parchet sau ciment. Şi cum reparaţia costă foarte mult, îl folosesc pe post de desktop PC, împreună cu un monitor CRT.
Nu e reclamă, doar sunt curios cam ce limite are garanţia. Adică îl arunc în mare, îl pescuiesc şi ei îl repară fără să crâcnească? Au aşa mare încredere în mine? Sau merge faza doar o singură dată?
zic sa nu te risti sa il arunci in apa. de fapt, cel mai bine e sa nu ajungi la garantii :D
E reclama cel mai probabil; nu-ti doresti sa ajungi la garantie, indiferent de circumstante..