VictorBlog

Blog din Braşov

  • Home
  • Despre
    • Politică de confidențialitate
    • Fisiere cookie
  • Bannere
  • Optimizare blog
  • Download
  • Shop
    • Cart
    • Checkout
    • My account

Idee genială, dar de nebăgat în seamă

5 April 2009 de Victor Badoiu 8 Comments

Idee de criză: toată lumea ştie cât de scumpe sunt reclamele de la televizor. O reclamă de 30 de secunde poate ajunge lejer şi la 1000 de euro, din surse mai vechi. Dacă cineva are ceva cifre  îl rog să posteze link.

Ideea de bază e că reclama costă, şi costă mult. Chiar şi pentru giganţii milionari, preţul contează în vremurile de restrişte.

Cum ar fi dacă în cele 30 de secunde s-ar face reclamă la două produse şi nu la unul singur? Imaginaţi-vă :

-o maşină (oricare dar nu Logan). Şoferul îşi conduce meticulos maşina cumpărată în rate, în timp ce ascultă la postul de radio Mozilla FM (aici urmează frecvenţa postului).

-un tip care navighează pe un laptop (Acer, Asus, Toshiba)  în timp ce înfulecă o porţie de cartofi prăjiţi şi un hamburger (McDonald’s. Ando’s, KFC).

-o tipă la metrou care-şi înjură prietenul la telefonul (Nokia, Samsung, Motorola) care foloseşte o cartelă reîncărcabilă (Vodafone, Orange)- orice dar nu Cosmote.

– un bătrânel care se plimbă cu avionul (SwissAir, Tarom, BlueAir) şi care bea liniştit o gură de băutură carbogazoasă (Pepsi, Cola, Fanta) sau un pahar de alcool (Jack, Kreskova, Babanu’, Fuborg).

Evident fiecare marcă prezentă în mini-calupul de 30 de secunde va avea un număr proporţional de apariţii pe ecran cu banii investiţi în reclamă. La sfârşit se vor afişa motto-urile fiecărui produs în parte cu altă culoare şi fără evidenţieri de cuvinte pentru a evita scandalurile.

Obligatoriu ar fi ca produsele respective să fie cât de cât compatibile. Nu poţi face reclamă spre exemplu la un salon de masaj erotic (a se citi bordel) şi la o revistă de educaţie religioasă. Sau reclamă la tricouri D&G pentru bărbaţi şi deodorant masculin (aici ar merge un Lady Speed Stick sau un Rexona Fă). Sau calup publicitar cu echipa naţională şi o minge de fotbal (Aici s-ar potrivi cel mai bine o minge de rugby sau de cricket) .

Avem o reclamă la Cosmote. Putea foarte uşor să conţină şi alte reclame la: Skoda Fabia (taxiul), un post de radio (87.5), Ipod (tipul cu bicicleta), orice marcă de telefon şi bineinţeles Cosmote.

Tagged With: calup publicitar, criza, genial, idei geniale, publicitate, reclame

« Cartela gratuita de la orange
Felicitări »

Comments

  1. qwerty says

    5 April 2009 at 10:04

    buna ideea dar nu inteleg ce ai cu loganul si cu cosmote-ul

    Reply
  2. victorblog says

    5 April 2009 at 17:25

    @qwerty: la faza cu cosmote m-am inspirat de la alice (fata aia care0şi înjură prietenul la metrou, de fapt un scenariu bine gândit.) Mulţi ziceau că face reclamă la cosmote, de fapt promova un blog.
    Cu loganul n-am nimic, dar suna mişto :)))

    Reply
  3. Luana says

    5 April 2009 at 19:36

    haha…. ideea asta imi venise acum cativa ani, dar cine sa ma bage in seama :)) sunt multe probleme care pot aparea, de la comunicare brandului la expunere, etc…

    Reply
    • victorblog says

      5 April 2009 at 23:39

      @Luana: problemele astea le pot rezolva. Problema e cine o va face primul? Şi cine va adopta chestia asta simplă, dar totuşi de efect?

      Reply
  4. Casperig says

    5 April 2009 at 23:11

    Asta ar fi o idee buna si pentru noi, telespectatorii care suntem disperati din cauza promo-urilor care apar exact cand devine filmul mai interesant.

    Reply
  5. aerosoul says

    5 April 2009 at 23:30

    Ideea e chiar faina, mai ales daca o reclama ar fi un mic filmulet, care sa tina cat toata pauza publicitara..

    Reply
    • victorblog says

      5 April 2009 at 23:43

      @aerosoul: nici chiar atât de lungă reclama. Un calup de 30 de secunde în care să înghesui 2-3 mărci. Aşa preţul se diminuează de două-trei ori şi marca se promovează la fel ca în timpurile bune cu aceeaşi bani. Bine, ar fi excelent dacă televiziunile mai reduc din preţuri, dar acum cu goana după audienţă fac exact invers. :)

      Reply
  6. Luana says

    6 April 2009 at 03:09

    cred ca prima aplicatie a ideii a fost in reclamele gen Altex, unde face reclama odata la magazin, apoi la produs, ex la Altex/Germanos gasesti TV Sony/tel Nokia nushdecare.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Caută

Susține blogul

Link Emag

Cele mai populare

Sorry. No data so far.

Comentarii recente

  • Mihai on Românii nu merg la dentist- cum îți alegi dentistul?
  • Copacul,cu sau fără flori - startachim blog on Test de psihologie: copacul
  • Să moară capra vecinului - startachim blog on Ce bine-mi pare că ai luat ţeapă
  • Dorina on Unde se pune virgula?
  • Înșelătoria Raspberry Ketone: tratamentul “minune” care NU te slăbește cu 10 kg pe lună, dar trimite banii tăi către escroci – Manuel Cheța on 12 motive pentru care e bine să trăieşti în Braşov

Victorblog.ro

Provided by Dakola : website's ip address

Arhive

Blogroll

  • Robintel
  • Roxana

Politica confidentialitate · Fisiere cookie

Copyright © 2023 Victorblog.ro · Log in