Bineînţeles că pietonii NU AU VOIE pe autostradă, dar jurnaliştii nu sunt pietoni. Ei îşi fac datoria, şi trebuie să transmită exact din mijlocul autostrăzii, între gărduleţele de protecţie.
Cum au ajuns acolo şi cum vor ieşi de acolo sunt întrebări stupide la care poliţia va da vina pe cel de sus.
Mai e şi problema opririi şi parcării carului de transmisie (doamne fereşte să-l oprească pe BANDA DE URGENŢĂ). Dar de fapt pentru ei s-a inventat denumirea „banda de urgenţă”.
Poza e luată de aici (săriţi la 1:37).
P.S(cam lung dar merită citit):
Accidentul s-a produs din cauza unui tip care a circulat pe banda de urgenţă, iar la revenire a acroşat un Mercedes CL. Şoferul CL-ului a murit pe loc. Din comentariile articolului reiese că şoferul nu avea pusă centura de siguranţă, iar pentru a scăpa de piuitul ăla enervant, centura a fost cuplată prin spatele scaunelor. Altfel dai degeaba atâţia bani pe o maşină atât de scumpă dacă siguranţa suge atât de rău. Aviz amatorilor. Deşi e prea „cul” să nu o porţi, îţi poate salva viaţa.
Poveste reală: un tip care circula cu 80 la oră s-a înfipt într-un pom. Mama sa care se afla pe scaunul din dreapta a murit pe loc, el a supravieţuit. Mama sa nu purta centura, el da. Maşina era o dacie, dar parbrizul e făcut din acelaşi material şi la Opel şi la VW şi la BMW. Forţele implicate în coliziune sunt aceleaşi, iar airbagul pasagerului chiar va deveni inutil în momentul în care eşti proiectat prin parbriz.
Leave a Reply