Va povesteam într-un articol cum tot îl sun pe un tip şi nu-mi răspunde. De fapt, povestea e cam aşa. Am cumpărat un produs de la firma lor, o firmă pe care o credeam cât de cât onestă.
După doar o zi, respectivul produs s-a stricat. Am vorbit cu directorul de vânzări şi mi-a zis să-l trimit la garanţie. Fac o copie după certificatul de garanţie, îl pun pachet şi-l trimit prin curier. Ajunge pachetul şi… aştept. Pe site se specifică faptul că produsul nu va sta în garanţie mai mult de 48 de ore, de acolo şi preţul puţin piperat.
Aştept două, trei zile. Îl sun pe tip, îmi răspunde şi-mi bagă placa cu „n-avem piesa pe stoc”, urmând ca el să mă contacteze mai încolo. De fapt tot eu l-am sunat după încă vreo trei zile. Acum îmi bagă placa cu „s-a rătăcit curierul”. Sun la cargus Braşov şi mă interesez de coletul respectiv. Bineînţeles că ăia nici n-au auzit de numele meu şi de adresa specificată de mine.
Îl sun iar pe tip, care-mi promite că va trimite produsul prin tren (!!) cu naşul. Refuz categoric, şi pentru că nu-mi mai trebuia, i-am zis să-mi returneze banii. Deşi am acceptat să-mi returneze banii cu un deficit de 20% (aşa e politica de returnare de pe site) tipul de-abia a acceptat. Asta se întâmpla acum mai bine de 6 săptămâni. De atunci tot îl sun, în fiecare zi. De fiecare dată sună ocupat, sau pur şi simplu doar sună fără să răspundă nimeni.
A răspuns de două ori în intervalul ăsta, doar pentru a mă amâna cu câteva zile. I-am trimis de două ori SMS-ul cu IBAN-ul contului în care trebuiau viraţi banii, dar degeaba.
Întrebarea e: ce pot face eu în acest caz? Am doar certificatul de garanţie şi… cam atât. Se poate să întreb şi la Fan Courier, că sigur mă au în baza lor de date, dar mai mult ca sigur că nu foloseşte la nimic.
cipoc says
opc taticule, cel mai sigur
trebea in maxim 15 zile sa`ti rezolve problema..
zi`ne si noua firma:D
victorblog says
@cipoc: asta e o problemă. Nu prea pot dovedi că am trimis pachetul la ei. De fapt o pot dovedi însă ei pot băga nenumărate motive.
Paguba e de aprox 800 de ron aşa că nu mă dau bătut prea uşor. Numele firmei încă nu-l dezvălui, pentru că am speranţe că poate reuşesc ceva. Sunt răbdător, dar dacă nu merge avem alternative.
cipoc says
tu n`ai awb cu care ai trimis pachetu cu curieru?se poate verifica usor c`a ajuns la ei..
e cam ciudata situatia totusi
victorblog says
@cipoc: da, dar nu pot spune cei de la curier ce se afla în el. Probabil pe asta se bazează şi ei.
starchim01 says
OPC.În ce mă priveste am cumpărat și eu on line,dar până acum nu am avut probleme mari.Acum astept să îmi sosească un colet de la suplimente-nutritive.com,am mai cumpărat de la ei si până acum totul a mers ca pe roate.Antivirusul l-am luat de la ashampoo,tocmai din Germania.Am pățit-o când am vrut să plătesc la o firmă,și ăia nu au aceptat plata,nu știu de ce și am stat cu banii blocați pe card 45 zile,da după aia mi iau dat înapoi.Și să nu uit am pierdut 170 ron(nici nu mai stiu exact),pe care i-am trimis prin mandat poștal unei firme,si trimisi au rămas.
victorblog says
@starchim01: păi cred că asta şi voi face, un apel la OPC.
cipoc says
doar nu aveai sa trimizi caramizi..asta nu`mi place mie la online:D
daca as fi in locul tau as face un drum la bucuresti probabil:D