Anul trecut îmi făcea cu ochiul un laptop de pe emag. I5, cosiţe de aluminiu şi vreo patru giga de rami. Şi mai era şi ieftin, al naibii. Era resigilat, deci încă vreo 150 de lei reducere. De când comand online, mi-am impus o regulă: nu comand nimic ce s-ar putea sparge pe drum. Adică nu comand laptopuri, telefoane, monitoare, pentru că ştiu eu cum se sortează pachetele prin depozite.
Mi-am luat inima-n dinţi şi l-am comandat. A venit în două zile, ca nou, fără nicio zgârietură (deşi pe site specifica faptul că sunt ceva zgârieturi fine). De atunci mi-am comandat şi telefonul online (de pe vodafone). Din câte mi-am dat seama e acelaşi curier de vreun an de zile, care mă caută înainte la telefon, apoi vine cu marfa. Sâmbătă mi-a venit coletul comandat de Black Friday. Omul m-a sunat, i-am explicat că nu-s în oraş, şi a rămas că vine azi. Prompt, în jurul orei 10-11, ca de fiecare dată, acelaşi om, aceeaşi dubă albă.
De ce scriu articolul ăsta? Nu, nu e articol plătit, ci doar un articol de mulţumire. Dacă citeşte vreun şef Fan Courier pe aici, poate se gândeşte să recompenseze cumva curierul care deserveşte zona Tractorul-Rulmentul. Nu de alta, dar sigur nu e noroc faptul că n-am avut niciodată probleme cu comenzile, niciodată n-au venit coletele rupte, sparte sau lipsă. Sau să întârzie.
Oliver says
Uite, daca tot vrei sa multumesti, da aici un feedback:
http://www.fancourier.ro/contact/feedback/
victorblog says
@Oliver: mersi, le-am trimis mesaj.
FAN Courier says
Multumim frumos pt aprecieri, Victor :) Insa avem rugamintea sa ne semnalezi si eventualele probleme aparute pt a le putea corecta prompt. O zi FANtastica iti dorim .
victorblog says
@FAN courier: evident, problemele le voi semnala la fel de prompt.
Ioana says
M-as bucura sa-ti pot da dreptate, insa mie nu mi-a ajuns nici macar acum coletul comandat de Black Friday. Le-am tot trimis sesizari cu privire la acest lucru, insa de fiecare data mi-au promis ca vor reveni telefonic cu detalii, insa niciodata nu s-a intamplat…
victorblog says
@Ioana: nu cred că e vina curierului. Încearcă la emag, probabil n-au apucat să trimită comanda. La fel am păţit şi eu, coletul întârzia şi nu ştiam de ce. Am sunat la emag şi mi s-a spus că încă n-a plecat de la ei. Oricum, gândeşte-te că sunt vreo 80.000 de comenzi de prelucrat, încearcă să ai şi tu puţină răbdare.
Bogdan says
Salut !
Am si eu o intrebare despre cardul ING student si o pun aici, din moment ce comentariile sunt inchise la articolul respectiv.
Ai folosit cardul cu succes pe Google Wallet ? Eu am incercat cu un Visa Electron de la BRD si nu prea il accepta pe nicaieri, asa ca intentionez sa trec la ING.
Multumesc.
ioan t. says
Si mie imi place Fan Courier. De asemenea, recomand si Cargus pe Iasi. Nu am intampinat niciodata probleme cu ei. In schimb, Otto m-a dezamagit crunt.
george says
Eu am lucrat foarte mult cu firmele de curierat rapid.cele mai serioase firme mi sau parut Posta atlassib foarte prompti si foarte rapizi si fan curierul mi se pare tot asa dar in schimb urgent curier si sprint dar sa nu i uit nici per cei de la otto varza.Cei de la atlassib au un punct in plus pentru ca fac curierat international ieftin si de calitate .
victorblog says
doua pareri negative despre Otto. Totusi, n-am auzit de ei.
Gigi says
Astept un pachet de la 400km distanta de 3 zile, si aici nu este vorba de magazine, e trimis de persoana fizica. Nici daca venea de la 2000 km nu facea asa mult. Am inchis definitiv cu aceasta firma, dezamagire totala.
Victor Badoiu says
Păi și ce alta firmă ai alege?