Poveşti de genul circulă deja pe facebook. Ţi se rupe inima când vezi bebeluşul ăla plin de cicatrice pe tot corpul. Mesajul e scurt, şi ne zice că pentru fiecare mail, bebeluşul primeşte încă o şansă la supravieţuire. Nimic însă despre boală, despre nume sau ceva date de contact. Doar că… are cancer.
Am răsfoit puţin google şi am aflat că povestea e veche de cel puţin 6 ani. Adică încă o poveste aruncată în eter de cineva. Scopul precis? Dracu mai ştie.
Nu deranjează pe nimeni, nu sâcâie decât pe cei mai insensibili (cam ca mine). Atunci unde e problema?
Problema apare când cineva chiar o să aibă nevoie de ajutor. Atunci, exact ca în povestea cu Petrică şi lupul, nimeni nu o să ajute. Când vreţi să faceţi un bine, ajutaţi omul dându-i informaţii complete: un link către o pagină, ceva numere de contact, un cont. Nimeni nu vă dă 32 de euro ca să daţi mesajul mai departe, iar Yahoo şi AOL nu dau
2 cenţi (sau doi bani) doar pentru că aţi trimis voi mai departe un mesaj, postând povestea pe toate reţelele de socializare.
Puţină informare nu strică, înainte de a retransmite orice mesaj primit.
Casperig says
Aceeasi chestie si in cazul massurilor cum ca daca nu dai mai departe ti se va sterge contul pentru ca a devenit Yahooul prea populat! :)) Daca ai macar un ‘IQ de 0.50’ te duce capul sa iti dai seama ca aia de la Yahoo sunt o companie care invart milioane de $ si nu mor tocmai de foame.
Hapi2233 says
Ignor acest gen de mesaje. Am reteaua mea , cunosc persoane bolnave, ajut cand reusesc – nu pot salva lumea
Ultima data cand am sters de pe pagina mea personala de Fb asa ceva (copilas cu cicatrici, etc si un copilas conectat la aparate pe patul de spital) am fost calificata drept insensibila…