Probabil știți cazul Gării din Brașov, pe care CFR-ul nu o vrea modernizată. N-are bani, dar nici nu lasă pe alții să facă reparații. Nu reușesc să înțeleg cum o entitate poate hotărî de una singură că nu vrea să facă ceva bun, fără să cheltuiască ei niciun bănuț.
Ei, asta nu e singura chestie ciudată prin Brașov. Recent, s-a mai deschis o arteră importantă pentru Brașov, o ocolitoare care a fost construită de la zero în locul unei poteci. Eh, poteca aia trecea pe sub un pod de cale ferată, care pur și simplu nu a putut fi lărgit, pentru că trebuie avize de la CFR. Ca idee, “ocolitoarea” are două benzi pe sens, dar în dreptul podețului CFR se îngustează la o singură bandă. Cum s-a rezolvat trecerea alternativă pe sub podeț? Cu un SEMAFOR ordinar.
Și, din ce-am citit pe forum, se putea lărgi și fără ca traficul feroviar să se închidă, pentru că în alte orașe s-a putut. Și nu, primăria n-a avut ce să facă, nu-i permit băieții deștepți de la CFR. La fel ca și la Gară.
rivi says
si mai radem de colegii din Caracal